پاسخ به سوالات متداول:

ارسال مرسولات از چه طریق و در چه ساعاتی انجام می گیرد؟

ارسال کلیه مرسولات در این فروشگاه توسط شرکت ملی پست ایران (پست پیشتاز) و در ساعات اداری صورت می گیرد. لذا مشتری موظف است آدرسی را ثبت نماید که در ساعات اداری، خود یا نماینده او در آن آدرس حضور داشته باشد.

هزینه ارسال و مدت زمان ارسال کالا چقدر می باشد؟

هزینه ارسال ثابت بوده و در استان تهران 50 هزار تومان و در سایر استان ها 65 هزار تومان می باشد. تاریخ ارسال کالا به اداره پست و مدت زمان تحویل کالا از اداره پست به مشتری پس از انتخاب استان و شهر در صفحه تسویه حساب نمایان می شود.

آیا قیمت ها و موجودی محصولات سایت بروز است؟

بله. قیمت ها و موجودی محصولات سایت بروز است و همه روزه توسط مدیریت سایت کنترل و بررسی می شود.

پرداخت هزینه کالا به چه صورت است؟

پرداخت هزینه کالا در فروشگاه رایان کیت به صورت آنلاین و از طریق درگاه امن زرین پال یا نکست پی انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه کارت های عضو شتاب قادر به خرید از این درگاه می باشند. همچنین مشتریان VIP علاوه بر روش پرداخت آنلاین، قادر به پرداخت کارت به کارت هم می باشند.

آیا امکان تحویل حضوری وجود دارد؟

مشتریان VIP امکان تحویل حضوری را دارند. سایر مشتریان بایستی توسط پست پیشتاز مرسوله خود را دریافت نمایند.

چگونه مشتری VIP بشوم؟

مشتریان VIP بایستی در طی یک ماه مبلغ 40 میلیون تومان و یا سالانه 300 میلیون تومان از فروشگاه رایان کیت خرید کالا داشته باشند. در صورت رسیدن به مبالغ ذکر شده، حساب کاربر توسط فروشگاه به VIP تغییر می یابد. از مزایای حساب VIP می توان به تحویل حضوری و پرداخت کارت به کارت اشاره کرد.

چگونه می توانم بسته خود را رهگیری نمایم؟

از صفحه پیگیری خرید سایت رایان کیت و با وارد کردن شماره فاکتور و ایمیل ثبت شده در صفحه تسویه حساب، شما قادر به رهگیری مرسوله خود هستید. همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت رهگیری مرسولات پستی وب سایت شرکت ملی پست و وارد کردن بارکد ۲۴ رقمی که پس از تحویل مرسوله به اداره پست برای شما پیامک شده است، مرسوله خود را رهگیری نمائید.

در صورت شکستگی کالای دریافتی چگونه عمل کنم؟

کلیه کالاها قبل از ارسال مورد بازبینی کامل قرار گرفته و نهایت دقت در بسته بندی صورت می گیرد. در صورت شکستگی کالای دریافتی، مشتری موظف است مراتب را طی ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به فروشگاه اعلام نماید. جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان انواع راههای ارتباطی در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد.

همچنین در صورت نیاز می توانید صفحات قوانین و مقررات و راهنمای خرید را مطالعه نمائید.