قبل از استفاده از این سایت و خرید کالاهایی که در بخش های مختلف آن ارائه شده، شما باید مروری بر قوانین و مقررات سایت داشته باشید و با مفاد مذکور در آن موافقت نمائید.
 

قوانین و مقررات فروشگاه رایان کیت:

بند1: خرید کالا از فروشگاه رایان کیت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

بند2: فروشگاه رایان کیت به هیچ وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمناً با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

بند3: مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه رایان کیت اقدام نماید.

بند4: کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل خود را در فرم ثبت سفارش درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع از تکمیل و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.

بند5: هنگام ثبت سفارش، ارائه یک شماره معتبر و قابل دسترس برای کاربران الزامی است.

بند6: هنگامی که فروشگاه سفارش شما را دریافت کرد ممکن است برای هماهنگی بیشتر با شماره شما تماس حاصل نماید.

بند7: در هنگام ثبت سفارش، یک رسید آنلاین و یک E-mail حاوی اطلاعات سفارش ثبت شده برای شما ارسال می شود. تلفن تماس شرکت، در موارد دیرکرد و یا عدم تحویل سفارش قابل استفاده می باشد.

بند8: زمانی که یک سفارش ثبت می شود دیگر امکان لغو آن وجود نخواهد داشت و در صورت تحویل مرسوله به هیچ عنوان کالای خریداری شده، پس گرفته نخواهد شد. مواقعی که نیاز است تغییراتی در سفارش صورت گیرد، لطفا با شماره پشتیبانى ۰۲۱91305692 تماس حاصل فرمائید.

بند9: هر یک از مراحل پستی (اعم از دریافت سفارش ، بسته بندی ، ارسال) از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی می گردد.

بند10: ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه می شود.

بند11: ارسال کلیه مرسولات در این فروشگاه توسط شرکت ملی پست ایران (پست پیشتاز) و در ساعات اداری صورت می گیرد. لذا مشتری موظف است آدرسی را ثبت نماید که در ساعات اداری، خود یا نماینده او در آن آدرس حضور داشته باشد.

بند12: هزینه ارسال ثابت بوده و در استان تهران 50 هزار تومان و در سایر استان ها 65 هزار تومان می باشد.

بند13: تاریخ ارسال کالا به اداره پست و مدت زمان تحویل کالا از اداره پست به مشتری پس از انتخاب استان و شهر در صفحه تسویه حساب نمایان می شود.

بند14: مشتریان VIP بایستی در طی یک ماه مبلغ 40 میلیون تومان و یا سالانه 300 میلیون تومان از فروشگاه رایان کیت خرید کالا داشته باشند. در صورت رسیدن به مبالغ ذکر شده، حساب کاربر توسط فروشگاه به VIP تغییر می یابد. از مزایای حساب VIP می توان به تحویل حضوری و پرداخت کارت به کارت اشاره کرد.

بند15: ارتباط فروشگاه رایان کیت با مشتریان فقط از طریق اطلاعات مندرج در صفحه ارتباط با ما صورت می گیرد.

بند16: روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

بند17: فروشگاه رایان کیت به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن در ساعات اداری مندرج در قسمت ارتباط با ما امکان پاسخگویی، پیگیری و ارسال سفارشات مقدور می باشد.

بند18: آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل کالا، بایستی در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل کالا، به فروشگاه رایان کیت اطلاع داده شود. با هماهنگی فروشگاه، کالای آسیب دیده به همراه کلیه متعلقات آن توسط اداره پست به فروشگاه رایان کیت ارسال گردد.

  همچنین در صورت نیاز می توانید صفحات راهنمای خرید و پاسخ به سوالات متداول را مطالعه نمائید.